حامدحامد، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

قشنگترين نعمت خدا

ده ماهگي حامد

1393/2/29 18:06
نویسنده : باباو مامان
410 بازدید
اشتراک گذاری

ديگه كم كم داري بزرگ ميشي و باورم نميشه دو ماه ديگه يك سالگي را پشت سر ميگذراني .خيلي خيلي باهوش شدي وقتي از چيزي بدت بياد ميگي نه ووقتي يه چيزي راميخاي ميگي من من وبه به

بابايي را صدا ميكنم تو به بابايي نگاه ميكني چند شبي بود كه به لالايي بابا عادت كرده بودي وخوابت مي برد براي همين مجبور بودم وقتي بابايي سر كاره براي خوابيدنت لالايي با صداي كلفت ومردانه  بخونم

هر وقت هم كه غذايي دوست نداري ونمي خوري ميخاي گريه كني منم اداي گريه كردن را درميارم وتو از اين حركت من تازه قهقهه ميزني

ژست چهار دست وپا را مي گيري ولي عقب عقب ميري بيشتر دوست داري ايستاده لب مبل يا وسايل ديگه باشي لب مبل هم كه مي ايستي باكمك مبل دو تا قدم برميداري و مي افتي

از بس خوشمزه اي دايي تو را محكم فشار ميده وتو دستات را محكم جلو ميگيري و دعواش ميكني و ميگي دٌدٌ

حالا بريم سراغ عكسايي كه تواين ماه ازتو گرفتيم.....

 ماماني به نظرت اين پيراهن يكم واسم بزرگ نيست كه باعث شده من اين طوري تعجب كنمخندونک

پرواز در اوج از نوع بچه گانه...

من هر طوري شده بايد در اين كمد راباز كنم

وحامد در حال كتاب خواني و ارگ زدن....

ماماني ميخاي شيشه ها راپاك كني كه رفتي رو نردبام ...

خواب در تاب بازي هم چه كيفي داره...

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان محمد هانی
30 اردیبهشت 93 11:18
محمد هانی هم عاشق خوابیدن تو تابه...اصلا وقتی نمیخوابه میذاریمش تو تاب تا بخوابهاون عکس که حامد جونم میخواد در کمد باز کنه خیلی دوست داشتم
باباو مامان
پاسخ
ممنون عزيزم